Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~GumeczkOwa | użytkownik

imię i nazwiskoAnna Stachura adresRuda Śląska. zarejestrowany03.01.2009 @19:53:37 ostatnio na stronie08.05.2011 @13:01:06



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.omgz.fbl.pl Gadu-Gadu12680213
digarty140 komentarze385 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D80, Nikon D40, Konica Minolta DiMAGE Z20

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~bukalele    26.07.2009 @00:07:34
no dziękuję ślicznie*
_______
~lemonlovely    24.07.2009 @12:27:54
Kolczyki byly tu (ale juz je ktos sobie prywlaszczyl)
http://pipsztyki.pl/artysta.php?proj=87

w razie czego moge w sierpniu zrobic podobne, jak juz wróce z urlopu
~LaBee    22.07.2009 @20:15:01
aj, wiem, wiem.
niestety, nie potrafią uszanować cudzej pracy
~pannakrytyka    13.07.2009 @20:36:35
Nie będę z Tobą dziecko rozmawiać .
Każdy ma prawo swoje zdanie wyrazić .
A to ,że nie potrafisz przyjąc krytyki to nie moja wina .
~pannakrytyka    13.07.2009 @12:32:02
Nie mówie ,że nie . . .
Nie muszą mnie brać na poważnie , nie moja wina ,że prawa w czy kole .
Moze najlpier się zastanowić a potem mówic ,ze jestem jakąs 13 -lata ,albo ,że sie nie znam na zdjęciach bo może mam jednak racje .
~efate    13.07.2009 @07:30:11
dziękuję za odwiedziny... miłego i tygodnia
~pannakrytyka    12.07.2009 @21:39:12
Nie jest zmyślony . . .
jest prawdziwy ./
~DeCzarnecki    12.07.2009 @21:16:20
aha no mi też
~pannakrytyka    12.07.2009 @19:21:03
No prosze nawet ma problem z rozpoznaniem płci .
Amelia to raczej żeńskie imie .
~pannakrytyka    12.07.2009 @16:39:01
Jak tak zrobisz i uchwycisz chmury to pogadamy .
~DeCzarnecki    12.07.2009 @16:36:16
do kogo Ty napisałaś to "prawda w oczy kole ? '' ;D
~pannakrytyka    12.07.2009 @15:30:18
popisanie się dojrzałością .
a z resztą . . .
~pannakrytyka    11.07.2009 @23:03:48
. . .
~pannakrytyka    10.07.2009 @20:35:38
Tak miało być ?. Może . . .
Dla profesionalisty to tak zwany 'Gniot'
~pannakrytyka    10.07.2009 @16:49:19
ucięta głowa .
~pannakrytyka    10.07.2009 @16:49:10
paskudny sztuczny efekt złe switło szumy ...
~unforgiven3    10.07.2009 @13:00:09
dzięki :d
_______
kocham jak całujesz mnie po brzuchu.
~ven0mous    07.05.2009 @14:42:07
No wiesz Ania, on był zajęty jedzneiem;PP
~Felcia    26.04.2009 @14:14:57
kurcze będę musiała zabrać aparat do tesco skoro takie momenty mogę przeoczyć:P
_______
Zapraszam do mojego profilu
~mrausrau    25.04.2009 @00:02:52
No rozumiem, rozumiem.. ;DD. Zdarza się. ;p.
~Chaotycznie    24.04.2009 @23:37:06
wskazówki? proszę bardzo.
ten blur wszystko psuje. zdjęcie mogłoby byc naprawdę ciekawe, tylko zrąbałaś wszystko obróbką. wygląda to jak namalowane w paintcie.

A co niby mną kierowało, że się tak zapytam?
~Szeloba    23.04.2009 @13:22:46
Dzięki za ocenę, pozdrawiam!
_______
Świat jest pełen niezwykle ostrych, technicznie doskonałych, lecz gówno wartych zdjęć...
Poprzednia strona 1 2 3
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt